TUS

1. Opis usługi

Prowadzenie cyklicznych zajęć TUS (Trening Umiejętności Społecznych) dla dzieci w wieku szkolnym, w dwóch grupach wiekowych:

  • Grupa I: dzieci 7–8 lat
  • Grupa II: dzieci 9–10 lat

Zajęcia odbywają się raz w tygodniu, każde trwają 50 minut.

TUS 1

TUS 2

2. Harmonogram zajęć

  • Wtorek
    o 16:00–16:50 — Grupa I (7–8 lat)
    o 17:00–17:50 — Grupa II (9–10 lat)

Kalendarz zajęć TUS — rok szkolny 2025/2026
Wrzesień 2025: 2, 9, 16, 23
Październik 2025: 7, 14, 21, 28
Listopad 2025: 4, 10 (zamiast 11.11), 18, 25
Grudzień 2025: 2, 9, 16, 23
Styczeń 2026: 5 (zamiast 6.01), 13, 20, 27
Luty 2026: 3, 10, 17, 24
Marzec 2026: 3, 10, 17, 24
Kwiecień 2026: 7, 14, 21, 28
Maj 2026: 5, 12, 19, 26
Czerwiec 2026: 2, 9, 16, 23
* Zajęcia z 11 listopada (święto) — przeniesione na poniedziałek 10 listopada.
* Zajęcia z 6 stycznia (święto) — przeniesione na poniedziałek 5 stycznia.

3. Liczebność grupy

Każda grupa liczy maksymalnie 4 dzieci.

TUS 3

Tus 4

4. Koszt zajęć i zasady płatności

  • Koszt uczestnictwa: 320 zł miesięcznie
  • W ramach opłaty: 4 zajęcia w miesiącu (każdy rodzic dostaje harmonogram zajęć)
  • Zajęcia nie przepadają z powodu święta — są przenoszone na poniedziałek
  • Płatność za kolejny miesiąc należy uregulować do 15 dnia bieżącego miesiąca

5. Konsultacje z rodzicami

  • Odbywają się we wtorki o godzinach:
            ◦ 15:20–15:50
            ◦ 18:00–18:30
            ◦ 18:40–19:10
            ◦ 19:20–19:50
  • Czas trwania konsultacji: do 30 minut
  • Koszt konsultacji 100 zł
  • Konsultacje dotyczą postępów dziecka, ewentualnych trudności, zalecanych form wsparcia

Tus 5

Tus 6

6. Kadra

Zajęcia prowadzi psycholog posiadający doświadczenie w pracy z dziećmi oraz kwalifikacje do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych.

7. Miejsce

Zajęcia i konsultacje odbywają się w placówce Pod Skrzydłami

Tus 7

Tus 8

8. Podsumowanie

Oferta TUS stanowi kompleksowe wsparcie dla dzieci z trudnościami społecznymi i emocjonalnymi. Dodatkowym atutem jest kameralna atmosfera (małe grupy), jasny harmonogram i kontakt z rodzicem w formie regularnych konsultacji.